İçeriğe geç

Alo 170 Hattının Amacı Nedir

ALO 170 hangi konularda yardımcı oluyor?

ÇSGB, SGK, İŞKUR ve MYK mevzuatı hakkında her türlü bilgiye ALO 170’i arayarak ulaşabilirsiniz.

170 nolu telefon ne işe yarar?

Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi “ALO 170”

ALO 170 nelere bakıyor?

Alo 170, soru, öneri, eleştiri, ihbar, şikayet, talep ve sorularınızı etkin ve hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak amacıyla kurulmuştur.

170 Neler şikayet edilir?

Örneğin, çalışanın maaşının düşük olduğu ortaya çıkarsa, bunu kanıtlayan maaş belgelerini saklayarak ALO 170’e başvuruda bulunabilir. İsminin gizli kalmasını istediğini belirterek rapor tutabilir. İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunu’nun gereklerine uymayan işyerleri, çalışanlara bildirim yapıldıktan sonra denetlenecektir.

ALO 170 hangi sorular sorulur?

Alo 170’i arayanlar çeyiz, emzirme ve cenaze yardımı ile ilgili sorulardan emeklilik miktarları ve kesintilerine, ne zaman emekli olunacağından işsizlik sigortası şartları ve miktarlarına, kaç ay işsizlik yardımı alınabileceğine, iş başvurularından kıdem ve ihbar tazminatı, ücret, fazla mesai talepleri ve faizlerine kadar her konuda bilgiye ulaşabiliyor…

ALO 170 e ne şikayet edilir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi “ALO 170”i günün 24 saati, haftanın 7 günü arayabilirsiniz. İletişim merkezimiz, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Sigortalar Kurumu ve Türkiye İş Kurumu tarafından sağlanan tüm hizmetler hakkında bilgi ve çözümler sunar.

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 Muhalif kişinin kimliği açıklanıyor mu? 170 İhbar Hattı’na yapılan bildirimler, ihbarı yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. İhbar eden kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulur ve üçüncü taraflara açıklanmaz.

ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

ALO 170 özel mi devlet mi?

Alo 170, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nın bilgi telefonu olarak hizmet vermektedir.

170 çağrı merkezi hangi illerde var?

Alo 170 hattından vatandaş memnuniyeti yüzde 93 oldu. Çağrı merkezinde Ankara, Bayburt, Elazığ, Karaman, Kütahya, Muş, Sivas, Şanlıurfa, Trabzon ve Zonguldak olmak üzere 10 ilde 1.567 kişi çalışıyor.

ALO 170 cep telefonundan nasıl aranır?

Ancak Alo 170 hattı üzerinden alınan talep/iletişim/şikayet daha sonra hukuki uyuşmazlığa konu olursa mahkemede gizlilik artık geçerli olmayacaktır. Son olarak, Alo 170 İletişim Merkezi’ne dünyanın her yerinden +90 216 170 11 22 numarası aranarak yurtdışından ulaşmak mümkündür.

ALO 170 hattı ücretli mi?

ALO 170 ücretli telefon hattını ortalama 6 dakika aradığınızda, hesap bakiyenizden 3,5 TL ücret düşülecektir. ALO 170’i ararken dikkat! 6 Nisan 2018

170 hattı ne işe yarar?

Alo 170 Çalışma ve Sosyal Güvenlik İletişim Merkezi.

Şikayet ettikten sonra ne olur?

Cumhuriyet savcılığı, şikâyetçinin başvurusu veya beyanı üzerine iddianın suç teşkil ettiği sonucuna varırsa derhal soruşturma başlatır. Soruşturma işlemleriyle deliller toplanır; tanıklar sorgulanır, deliller toplanır veya bilirkişi dinlenir, ilgili makamlara yakalama emri çıkarılır ve iddianın doğruluğu araştırılır.

Bir insanı nereye şikayet edebilirim?

İl ve ilçe merkezlerindeki polis birimleri olan polis karakollarına veya kırsal kesimlerde jandarma karakollarına suç duyurusunda bulunabilirsiniz. Polis veya jandarmaya suç duyurusunda bulunabileceğiniz gibi doğrudan savcılığa da suç duyurusunda bulunabilirsiniz.

ALO 170 hangi saatler arasında hizmet vermektedir?

Çalışma Hayatı İletişim Merkezi ALO 170’i 7 gün 24 saat arayabilirsiniz.

170 ihbar edenin kimliği açıklanır mı?

170 Muhalif kişinin kimliği açıklanıyor mu? 170 İhbar Hattı’na yapılan bildirimler, ihbarı yapan kişinin kimlik bilgilerinin alınmasıyla başlar. İhbar eden kişinin kimlik bilgileri kolluk kuvvetleri tarafından gizli tutulur ve üçüncü taraflara açıklanmaz.

Işçi hakları için nereye başvurulur?

Uygulama artık ALO 170 ile çözüme kavuştu.

Şikayet için nereyi aramalıyım?

Bakanlığımız bünyesinde kurulan “Alo 175 Tüketici Danışma Hattı”, tüketicilerimizin karşılaştıkları sorunlara ilişkin çözüm önerilerinin sunulduğu ve tüketici uyuşmazlıklarının çözümü için başvurmaları gereken yetkili mercilere yönlendirildikleri bir “çağrı merkezi” işlevi görmektedir.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir